Tuesday, June 12, 2007

Περί Μουσικής

1. Δεν είναι δουλειά κανενός το τι μουσική ακούω.
2. Ο παραπάνω κανόνας ισχύει και για τους φίλους μου.
3. Δεν έχει κανένας δικαίωμα να κοροϊδεύει τη μουσική που ακούω και να επευφημεί τη δική του. Γούστα είναι αυτά.
4. Η jazz μουσική είναι μία υπέροχη μουσική ακόμα κι αν δεν είναι για την ηλικία μου όπως λένε μερικοί. Και ας φαίνομαι "οπισθοδρομική".
5. Η μουσική αυτή έχει τόσο νόημα και ιστορία μα παρ' όλα αυτά εγώ δεν επιβάλλω σε κανέναν να την ακούσει.
6. Το ίδιο ισχύει και για τον Elvis Presley και τη μουσική του '50.
7. Όσο κι αν προσπαθήσει κάποιος να μου αλλάξει ο γούστο έτσι ώστε να ακούω άλλο είδος μουσικής, είναι ανώφελο. Και όχι, δεν είμαι στενόμυαλη αλλά απ' τη στιγμή που δεν το κάνει και ο άλλος γιατί να κάνω τον κόπο εγώ?
8. Αν θέλω να μοιάσω στον Billie Joe των Green Day, δεν πρέπει να αφήσετε το ταλέντο μου να πάει χαμένο. Είναι καθήκον σας να μου αγοράσετε μια κιθάρα ιδίου τύπου.
9. Όπως κι εγώ σέβομαι τις απόψεις σας και το γούστο σας στη μουσική, έτσι κι εγώ θέλω να με σέβονται και μην τολμήσει κανείς να πει άσχημα πράγματα για τα αγαπημένα μου συγκροτήματα μόνο και μόνο για να με πειράξει. Αν θέλει να εκφράσει τη γκώμη του και να κάνουμε μια πολιτισμένη συζήτηση, be my guest..
10. Επίσης πρέπει να μου δώσετε το κατάλληλο χρηματικό ποσό για να πάω στη συναυλία της Avril Lavigne που θα γίνει τον Ιούλιο.
11. Ποσώς με ενδιαφέρει τι κάνει η μαμά της Δανάης. Εγώ θέλω να πάω στη συναυλία και στο φεστιβάλ jazz. Μην ανησυχείτε. Θα είναι η συνομιλικη κολλητή μου εκεί να με προσέχει.
12. Δημοκρατία δεν έχουμε? Μια ψήφος εγώ, μια το μικρό μου αδελφάκι που πάντα με ακολουθεί, μια το κατοικίδιο που ταϊζω. Πάει, σας νικήσαμε!

10 comments:

Μαριλένα said...

Καλημέρα μωρό μου.
Και στο 'χω πει, να μη κάνεις παρέα με τα βλαμμένα που προσπαθούν να σου επιβάλλουν τα μουσικά τους γούστα (ή όποια άλλα γούστα έχουν :pp), αλλά εσύ, που....

Ακου να σου λένε για τη jazz και τον Presley!

Να και κάπου που συμφωνούμε!

Τα άλλα δεν θα τα σχολιάσω :pp

Cinderelen said...

Αχαχαχ! Τουλάχιστον οι κολλητές μου δεν κάνουν τέτοια (δεν τολμούν τουλάχιστον :P )
E, ευτυχώς που δεν κάθομαι να ακούω τον κάθε στενόμυαλο ..

Όντως, να και κάτι που συμφωνούμε :P

Αμέσως να μην σχολιάσεις :P Τσ τσ τσ... Αλλά τώρα που το σκέφτομαι, καλύτερα που δεν τα σχολιάζεις :PP


:)

Anonymous said...

εδω ενας αλλος Bob σφουγγαροτετραγωνοπαντελονης..
ηρθα απο δω να πω ενα merci για τα καλα σου λογια!!
χαιρομαι που γελασες θα το επαναλαβω...συντομα
αρκει να μην με πιασει η φαση της κλαψας!!
και τελος ακου οτι μουσικη θες
εγω ακουω Κοκκινου και Ζήνα και με κράζουν οοοολοι ..αλλα δεν κάνω πισω!!
sweet dreams !!
take care!

Cinderelen said...

:D Xαχα!

Έτσι zefi μου, power!!! :D
Σιγα μην δινουμε αναφορά στον καθένα τι μουσική ακούμε και αν θα αλλαξουμε γουστα.. :P

Καληνύχτααααα!!
Καλά σφουγγαροόνειρα! :D


:) :*

Anonymous said...

Κι άλλη μια ψήφο εγώ γράψε...αν και απέχω λίγο από την εφηβική ηλικία....

exilio said...

Πέστα!!!Lol!

JAZZ RULEEZZZ!!!!!!!

Έχω νιώσει ακριβώς το ίδιο συναίσθημα όταν στα 15 μου αγόρασα το πρώτο cd jazz.Ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί έπρεπε να εξηγώ γιατί μου αρέσει και το χειρότερο..γιατί έπρεπε να ακούω τον λόγο που δεν αρέσει σε κάποιον!

Who cares?Εγώ την βρίσκω έτσι και σε όποιον αρέσει ;)

Cinderelen said...

Αχ,πολύ χαίρομαι ExiLioN MouToniDioN :D
Έτσι ακριβώς! Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου :) :D

Zacharitsa said...

@princess maggie, καλή μας φίλη
προσφέρουμε "αίμα" ακόμα και αν δεν είναι δυνατόν να δώσουμε το δικό μας. Προσφέρουμε όταν μέσα από την καρδιά μας ενθαρρύνουμε άλλους να το κάνουν. Τα λόγια της καρδιάς πάντοτε πείθουν

Να είσαι καλά πάντα. Δώσε την αγάπη μας και στην όμορφη παρέα σου

ΤΟ ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ

Cinderelen said...

melissa καλημέρα :)

Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ έτσι :)

Σε ευχαριστώ,
φιλιά :)

Μαριλένα said...

Μπες στο Χαμομηλάκι.

είναι πολυ ενδιαφέρον!