Thursday, June 21, 2007

Περί Εξετάσεων

Όλοι έχουμε περάσει το άγχος των εξετάσεων.. Είτε είναι άγχος για το πότε θα τελειώσουνε για να πάμε για κανένα μπάνιο είτε είναι άγχος για το αν θα γράψουμε καμιά μονάδα να περάσουμε...


1. Έχω που έχω το άγχος των εξετάσεων, μην με αγχώνετε περισσότερο κι εσείς.
2. Προς Θεού, μην πάρετε τηλέφωνο όλο το σόι για να του πείτε να μου μιλήσει κανείς και να σοβαρευτώ για να γράψω καλά
3. Κάνει τόση ζέστη που μπορεί να μου αποσπάει την προσοχή από το διάβασμα έστω και η σκέψη της θάλασσας.
4. Μην ξεχνάμε ότι είναι καλοκαίρι η περίοδος των εξετάσεων και το καλοκαίρι είναι η εποχή των διακοπών και της ξεκούρασης/χαλάρωσης. Γι αυτό να μην το παρακάνουμε.
5. Όσες φωνές κι αν μου βάλετε, απ' το ένα αυτί θα μπουν κι απ' το άλλο θα βγουν. Αν έχω αποφασίσει να τεμπελιάσω ή να διαβάσω, αυτό θα γίνει ό,τι και να μου πείτε.
6. Γιατί να μην βγω καμιά φορά για καφέ όταν έχω εξετάσεις? Πρέπει να παίρνω και καθαρό αέρα μια στο τόσο.
7. Από τις 11 και μετά δεν διαβάζω. Τόσα χρόνια δεν μου φωνάζατε να κοιμάμαι από τις 11 και να μην χαζολογάω? Ε, τώρα πώς αλλάζει το σύστημα και πρέπει να διαβάζω μέχρι αργά? Λυπάμαι το σύστημα παραμένει το ίδιο.
8. Το ότι δίνω εξετάσεις δεν σημαίνει ότι: Δεν πρέπει να ακούω δυνατά μουσική, δεν πρέπει να κάθομαι στον υπολογιστή μου, δεν πρέπει να βλέπω ταινίες κλπ κλπ...
9. Εσείς διαβάζατε τόσο πολύ στην ηλικία μου?
10. Και πάλι... Δεν με ενδιαφέρει αν η Κωνσταντίνα κάθεται και διαβάζει από το πρωί ως το βράδυ.
11. Ξεκαθαρίζω από τώρα ότι όταν θα βγείτε να πάρετε τα αποτελέσματα και τις βαθμολογίες των γραπτών εγώ θα είμαι στην παραλία με την κολλητή από τις οκτώ το πρωί μέχρι τις οκτώ το βράδυ. Δώδεκα ώρες δεν αρκούν για να ηρεμήσετε?
12. Σνακ επιτρέπονται κατά τη διάρκεια του διαβάσματος.. Ακόμα κι αν αυτά τα σνακ είναι περίπου 18 την ημέρα.
13. Θέλω air condition στο δωμάτιό μου για να μην εξαντλούμαι και από το διάβασμα αλλά και από τη ζέστη.
14. Ναι, η μικρή μου αδελφή φταίει που δεν έγραψα καλά Φυσική. Με ενοχλούσε συνέχεια η φωνή του Μπομπ Σφουγγαράκη από τα ακουστικά της.
15. Τι σημαίνει "Να με εξατάσετε να δείτε αν διάβασα"? Απαπα, εγώ αγχώνομαι και μπορεί να μην σας δώσω καμία απάντηση. Λυπάμαι.
16. Απαγορεύεται η προέλευση στο δωμάτιό μου την ώρα που διαβάζω. Όχι, δεν το κάνω για να κάτσω στο internet.
17. Το ότι δεν πολυβγαίνω αυτή την αποχή δεν σημαίνει ότι θα γλυτώσετε τα έξοδα. Απαιτώ το μισθό των χαμένων εξόδων. Υπολογίζω κάπου 4 εβδομάδες + 1 για ψυχική οδύνη (λόγω διαβάσματος)
18. Αν καθημερινά ακούω "Θα περάσεις" ? Ε, τότε το άγχος μεγαλώνει και αρχίζω κι εγώ να ανησυχώ.
19. Παρ' όλα αυτά λίγη υποστήριξη τη χρειάζομαι ακόμα κι αν δεν φαίνεται πολύ.
20. ΠΕΡΑΣΑΑΑΑ!!!!!

36 comments:

exilio said...

Σε βρίσκω πολύ σωστή..χέχε :D

Για μας τώρα αρχίζουν τα βάσανα..σνιφ,σνιφ:((

p.s(congratulations^^)

Μαριλένα said...

Πέρασες, πέρασεεεεεεεεες!!!
Ποιος το περίμενε με το ούτε-δίωρο-διάβασμα που έκανες;;
Μπράβο μωρό μου!

Και το καλοκαίρι μη ξεχνιόμαστε τελείως ε; Δύσκολη χρονιά έρχεται, νομίζω πως θα πρέπει να πάρουμε μαζί και τα μαθηματικά στις διακοπές :))

Cinderelen said...

exilio ευχαριστωωωω!!!
Τώρα αρχίζουν ε? :/
Καλό κουράγιο τότε :)

Cinderelen said...

Ναι , πέρασα πέρασα !!!!!
Εεεεε, διάβαζα... σχετικά :P

Μαθηματικά δεν παίρνω ούτε με σφαίρες :/
Λατινικά και Ιστορία όμως θα πάρω ;)


:DDDD

Periandros said...

Kαλησπέρα princess Σκέφτεσαι πολύ ώριμα για την ηλικία σου είναι δικές
σου σκέψεις ή κάπου τις διάβασες?περίεργος είμαι.Ελπίζω να μη σε
πειράζει που ανάρτησα το mail σου.συγχαρητήρια κιόλας!!!άντε μπάνια τώρα να
φορτίσεις μπαταρίες!!!

Cinderelen said...

Οι σκέψεις από αυτό που έκανες ανάρτηση όχι, δεν είναι δικές μου :O ...
Oι υπόλοιπες, στο blog μου, ολόδικές μου είναι! :D

Τι να με πειράζει καλέ?! Χαρά μου!
Τα μπάνια ξεκινάνε από Ιούλιο~~~
Ωραία, αν και μπορεί να πάω και τώρα για κανένα μπανάκι γιατί βλέπω το air condition να κλατάρει!! :D

:)

Ραψωδία said...

γράφεις φοβερά!
Συγχαρητήρια για την επιτυχία σου :)

Cinderelen said...

Σ' ευχαριστώ πολύ Ραψωδία μου!! :D

Anonymous said...

Μπράβο Πριγκίπισσα! Αν τα καταφέρνεις και με λίγο διάβασμα, ακόμα καλύτερα !!! (τώρα η μαμά σου θα με μισήσει, αλλά κι εμείς που διαβάζαμε πολύ, τι καταλάβαμε;)

Φιλάκια και καλά μπάνια(μπορεί να τα πούμε... :) )

Μαριλένα said...

Καλέ δε ντρέπεσαι;;
Στάσου να μεγαλωσει λιγο ο Ακης και θα έρθει στη θεία απο δω, να του μάθω εγώ, όχι να μη διαβάζει, μολότωφ να πετάει :D

Cinderelen said...

Axaxaxa! Natassaki έτσι έτσι! :D
Αμήν και πότε μ' αυτά τα μπάνια! Όλο να πάω λέω αλλά.... :/

Και μαμά, μην ανησυχείς τον Άκη θα τον μάθει η Ραφαηλία που το χει στο αίμα της :P

Φωτούλα Τζιώντζου said...

Πριγκίπισσα μου ξεκουράσου και άσε τα λατινικά και την Ιστορία στο σπίτι. Αυτά τα δύο σίγουρα δεν πρόκειται να σε δυσκολέψουν.
Μπράβο που πέρασες και ακόμα πιο μπράβο σου άμα περάσεις όμορφα το καλοκαίρι σου...

cortlinux said...

πω πω τι μου θύμισες...


θυμάμαι ότι από τότε ποτέ δεν ρωτάω κανέναν τι έκανε στις εξετάσεις του.. είτε είναι λυκείου, είτε πανεπιστημίου... καλύτερα να πας να τον κεράσεις κάνα ποτό... να νιώσει και καλύτερα...
καλές διακοπές...
:-)

Cinderelen said...

Νερίνα λες ε? :P Τότε ας μην πάρω τίποτα μαζί μου :PP :D

cortlinux έτσι! Εμ αυτό είναι το σωστό :D Kαλές διακοπές και σε σένα και καλά να περάσεις :)

Anonymous said...

Μαριλένα...μολώτοφ ξέρω ΚΙ εγώ να πετάω! Ρώτα τον Κ., να σου πει! Και θα τον μάθω μόνη μου...χιχιχι
Φιλάκια

Cinderelen said...

Καλό μήνα σ' όλους σας :)

aa-duck said...

Heyyy princess!
Ήρθα να σου ευχηθώ χαρούμενες διακοπές, να περάσεις όπως ακριβώς ονειρεύεσαι και να έχεις όμορφες εκπλήξεις και απρόοοοπτααα.

Μαμά Μαριλένα, μη τυμώνεισ! Καλά πράματα λέω, χιχιχ

Φιλάκια Λενίτσααα!

Cinderelen said...

Χεχε!
Σε ευχαριστώ πολύυυ Παπάκι μου!!
Επίσης επίσης! Να περάσεις καλά το καλοκαιράκι όπου και να πας! Φιλάκιααααα :* :D

Μοιράιδα said...

τελικα τιποτα δε μπορει να χαλασει την θεληση του πνευματος και δη του ανησυχου
...ολα γινονται τελικα!
αντε με το καλο και αυτη η δυσκολη ακομη χρονια

Cinderelen said...

:D :D

Ευχαριστώ νεραιδένιο Μοιραιδάκι :D
Μακάρι να πάει καλά και να περάσει γρήγορα :)

byes ^^

Ασκαρδαμυκτί said...

Πρόσεχε μην πάθεις σαν κι εμένα που η μελέτη και οι εξετάσεις μού έγιναν πόρωση και πηγαίνω απ τη μια σχολή στην άλλη κάνοντας συλλογή πτυχίων! χοχο

Cinderelen said...

Axaxaxaxa!
Θα προσέχω, αν και δεν νομίζω ποτέ να πάθω τέτοια πόρωση :P Χεχεχεχ

Καληνύχτα και φιλιά ^^

zero said...

Αφου περασες, παλι καλα.

Cinderelen said...

Xexe... Όντως! :D

Μαριλένα said...

Καλη επιτυχία και φέτος :)))

Cinderelen said...

Eυχαριστώωω ^^

Anonymous said...

Μπράβο! Καλή πρόοδο να σου πω? Καλή επιτυχία σε ότι στόχο κι αν θέτεις.

Cinderelen said...

Σ ευχαριστώ πολύ πολύ :)

Manos S. said...

:) μα με δίωρο διάβασμα;;;!!! :)
Συγχαρητήρια!

Cinderelen said...

Mano danke danke!

χεχε...

xoxoxoxo

Anonymous said...

Πολύ όμορφο blog. Μπράβο!
Δεν θα σου ευχηθώ να περάσεις, για να μη το γρουσουζέψω.
Θα σου ευχηθώ όμως να κάνεις αυτό που θέλεις στη ζωή σου!

Cinderelen said...

Ineedo2 ευχαριστω πολυ!
Μακαρι να περασω οντως... 8α δουμε

Καλο μεσημερι :)

marionettie said...

Τι όμορφο μπλογκ αυτό με τις λίστες-κανόνες! Μ' αρέσει τρελά η ιδέα! Καλό κουράγιο και καλή επιτυχία στις πανελλήνιες! Μάκια

Cinderelen said...

Eυχαριστω πολυ Μαριονετίτσα :) Ευχαριστωωω και μακάρι να περάσω! :D

free greeting cards said...

Very good blog site. Nice presentation

Cheers
prasad

Konstantina said...

sosti kanones eleni eimai i konstantina i fili tiss rafailias!!!des kai to diko mou blog legaite vezouvios