Thursday, June 7, 2007

Περί Ταινιών

1. Εγώ επιλέγω ποιες ταινίες θα δω και αν είναι κατάλληλες, τρομαχτικές για την ηλικία μου.
2. Αν θέλω να δω κανένα θριλεράκι με την παρέα μου, δεν σημαίνει ότι πρέπει να προσπαθήσετε να αλλαξοπιστήσετε τους φίλους μου έτσι ώστε να δούμε καμιά πιο "ευχάριστη" ταινιούλα.
3. Επίσης αφ ής στιγμής είστε γονείς μου και έχετε την ευθύνη μου, όπως λέτε, έχω κάθε δικαίωμα να διανυκτερεύσω στο κρεβάτι σας σε περίπτωση που έχω μια μικρή φοβία μετά από κάποια ταινία.
4. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι στις 3 τα ξημερώματα πρέπει να μου μιλήσετε και να κάνετε ολόκληρη κριτική της ταινίας.
5. Σας παρακαλώ, αν έχω την επιθυμία να δω Κινούμενα Σχέδια δεν θέλω να ακούσα καμία ειρωνία και ναι, θέλω να δώσω 8€ για να δω τα "καραγκιοζάκια". Εξάλλου οι διάσημοι (Antonio Banderas, Justin Timberlake, Eddie Murphy, Ashton Kutcher, και πολλοι άλλοι...) γιατί προσλαμβάνονται από τους σκηνοθέτες και παραγωγούς των ταινιών? Για τα μικρά παιδάκια ή για τους μεγαλύτερους?!
6. Δεν είμαι αναγκασμένη να ξέρω όλους τους διάσημους σκηνοθέτες των Ευρωπαϊκών ταινιών.
7. Το ότι βλέπατε εσείς στην ηλικία μου τέτοιου είδους ποιοτικές ταινίες δεν σημαίνει ότι πρέπει να κάνω κι εγώ το ίδιο. Και αυτό ισχύει για βιβλία, συμπεριφορά κλπ κλπ.
8. Ναι, εκνευρίζομαι όταν κάποιος μου λέει το τέλος της ταινίας που βλέπω.
9. Μα δεν καταλαβαίνω γιατί να μην βάλουμε Nova? Αφού πρέπει να ενημερώνομαι για τα Oscar και τις ποιοτικές ταινίες που πρέπει να δω.
10. Μα και βέβαια θέλω να βλέπω ταινίες με καλό τέλος. Δεν μου αρέσουν τα άσχημα τέλη. Κι αυτές οι υπουλίες του τύπου ''ήταν παλιά η ταινία και δεν θυμόμουν καλά το τέλος, αλλά ήταν εξαιρετική ταινία και έπρεπε ο-π-ω-σ-δ-η-π-ο-τ-ε να την δεις" δεν περνάνε.
11. Γιατί η εφτάχρονη αδελφή μου να μην δει την ταινία με τον Jude Law? Δεν είναι ότι δεν έχω ούτε 1 €υρώ για cinema αλλά ..... εεε.... πρέπει να μάθει την τέχνη της ηθοποιίας από έναν ταλαντούχο ηθοποιό.

20 comments:

Μαριλένα said...

Οφείλεις να δεις ευρωπαικές ταινίες, μη λέμε τα ίδια και τα ίδια!
Εγώ στην ηλικία σου, ήξερα όλο τον Μπέργκμαν απέξω, είχα φάει τον κ.. μου στα καθίσματα του Αστυ και της Αλκυονίδας, έβλεπα κινηματογράφο βρε, όχι αηδιούλες!

Αντε, με σύγχισες πάλι..

Cinderelen said...

Είδες είδες? Γι αυτό έγραψα τον κανόνα 6. Σε παρακαλώ να υπακούσεις :P
Το ίδιο ισχύει και για τα βιβλία (ωχ τι έχω να ακούσω τώρα!)

:*

Cinderelen said...

Ορίστε, έφτιαξα κανόνα Νο 7 :D

Μαριλένα said...

Επισης να επισημάνω πως έχουμε θαυμάσιο Ελληνικό κινηματογράφο:

Τα χρώματα της ίριδος
Το δέντρο που πληγώναμε
Μάθε παιδί μου γράμματα
Ιωάννης ο Βίαιος
Πεπερμιντ
για να μη σου αναφέρω όλες τις ταινίες του ΘουΒου!

Cinderelen said...

To Πέπερμιντ το έχω δει και μου άρεσε πάαρα πολύ!
Το Θου Βου, δεν το σχολιάζω :P

aa-duck said...

:)))))))))

αχαχαχαχαχαααα
μα τι φαμίλιααα τελικά νομίζω ο-αυτός-εκεί-ψηλά με έβαλε να σας κάνω κλικ για να σκάσει το πικραμένο μου ντακίσιο Αχείλι!

γιατί δεν ανοίγετε ένα μπλογκάκι και στο ραφάκι; Δέστε κι αυτό: http://arhs.blogspot.com
Του δικού σας πιπινιού μπορεί να είναι και καλύτερο!

(omorfiiii h princeeesss ;) )

Cinderelen said...

Αχαχαχ! Σ ευχαριστώ πολύ Παπάκι!!! :D
Όσο για το blog του Ραφιού, κάτι του έχω φτιάξει αλλά δεν έχω και πολύ χρόνο για να ασχοληθώ.. Μόλις τελειώσουν οι εξετάσεις και το "γκουχ γκουχ" διάβασμα θα της το κάνω τέλειο και θα το δημοσιεύσω κι όλας! :P :D


Φιλάκιαααααα!!! :* :) :*

aa-duck said...

α ναι είναι και οι άτιμες αυτες οι εξετασεις... πότε τελειώνετε με το καλό;

Καλή πιτυχία ;)

Cinderelen said...

Στις 18 Ιουνίου. Ουφ, όλοι τελειώνουν στις 12 ή 14.... Τέλος πάντων, άντε να τελειώνουμε!! :)

aa-duck said...

με το καλό όμορφη πρίνσεσ!!!
οι διακοπές είναι πολύ κοντά ;)***

Cinderelen said...

Σ ευχαριστώ πολύ πολύ γλυκό παπουλίνι!!! :* :)

Μαριλένα said...

ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΔΕ ΔΕΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΟΥ-ΒΟΥ!

Μακάρι να μου φέρεις κάναν τέτοιο σπίτι κι όχι τους ανατριχιαστικούς που σ' αρέσουν!!
Αχχχχ, πόσο θα χαρώ να μου κάνεις ΘουΒάκια!!

Cinderelen said...

Απαπαπαπα.. Αίσοχς. Ακους εεκι σαν τον Θου Βου..
ΑΑΑΑ, ελπιζω (για το καλο σου) να μην υπονοείς τον Johnny Depp ή τον Jude Law , ή έστω τον Justin γιατί θα βάλω τη Ραφαηλία να μάθει απ έξω τα ονόματα ολονών. Και μετά θα ξεχάσει αυτά που έχει μάθει για τα μαθηματικά και τη γλώσσα. :P
Θυμάσαι το περασμένο καλοκαίρι που της είχα μάθει όλο το καστ από τα φιλαράκια, τα X-files, το lost και το 24!
:D

Μαριλένα said...

Εφιάλτης! :(

Cinderelen said...

:PPP


8)

Anonymous said...

συμφωνω σε πολλα κι ας μην ειμαι εφηβη! μου αρεσει το επαναστατικο αυτης της ηλικιας..:)

Μαριλένα said...

Kαλημέρα :)
Mα πως δεν είσαι έφηβη; Μόνο στα χρόνια δεν είσαι. Σε όλα τ' άλλα και ειδικότερα στη διαύγεια που χαρακτηρίζει την εφηβεία, στα ονειρα, σ' όλα τουτα, μια χαρά εφηβη σε βρίσκω!
:)

Anonymous said...

μαριλενα δεν ξερω αν ειναι καλο αυτο που ειπες η κακο... παντως μια δασκαλα αγγλικων των κοριτσιων που ετυχε να μου κανει καποιο ταχυρυθμο συνεχεια γελαγε κι ελεγε στα κοριτσια 'το πιο παιδι εδω μεσα απ ολα ειν η μανα σας' πλακα εε?

Μαριλένα said...

Καλόοο, καλό, εννοείται πως ειναι καλό!
Την εφηβική ευαισθησία, για κακό την έχεις; Τα αστεία, τα γέλια, όλ' αυτά;
Εντάξει, υπάρχουν και οι μεταπτώσεις, αλλά, ουδεν κακόν αμιγές καλού.
Ετσι δεν είναι; :))

Cinderelen said...

una mama χαίρομαι που συμφωνείς! Πολύ ωραία!! :D 8)
Και συμφωνώ και με τη δική μου mama στο θέμα αυτό :)