Monday, April 30, 2007

Περί Φαγητού

1. Όπως έχει αναφερθεί και προηγουμένως, ό,τι μαγειρεύω το φτιάχνω για εμένα.
2. Αν δεν σας αρέσει αυτό που τρώω, να μην το φάτε μιας και δεν σας το ζήτησα.
3. Τα φαγητά που καταναλώνονται κατά τη διάρκεια ενός πάρτυ ή σε εστιατόρια και fast food, δεν παίζουνε ρόλο και θα σας παρακαλέσω να μην πάρετε αυτό το ύφος που λέει: ''Ωραία δίαιτα. Τα φασολάκια δεν τα τρως αλλά το hamburger double bacon cheese που κατέβασες μια χαρά ήταν.''
4. Αν ξεκινήσω να κάνω δίαιτα δεν σημαίνει αυτομάτως ότι έχω ανορεξία.
5. Αν αποφασίσω λοιπόν να κάνω δίαιτα, είναι καθήκον της οικογένειας να αδειάσει το ψυγείο από τα παχυντικά φαγητά (παγωτά, σοκολάτες κλπ) και να με στηρίξει ψυχολογικά κάνοντας δίαιτα μαζί μου. Τι στο καλό? Μια οικογένεια είμαστε!
6. Είμαι στην ανάπτυξη και πρέπει να τρώω πρωί, μεσημέρι, απόγευμα, βράδυ και όοοσες φορές πεινάω.
7. Για αισθηματικούς λόγους, μπορεί να μην έχω όρεξη να φάω τις τεράστιες μερίδες που σερβίρουν συνήθως οι μαμάδες. Επαναλαμβάνω ότι είμαι μια χαρά!
8. Οι εκπομπές και ταινίες που σχετίζονται με μαγειρική και φαγητά, κατά τη φάση που είμαι σε δίαιτα, απαγορεύονται αυστηρά.
9. Αν δεν μου αρέσει κάποιο φαγητό, δεν το τρώω. Μπορώ να μαγειρέψω μόνη μου αν έχετε αντόρρηση στο θέμα ''Όλο το πρωί μαγείρευα και δεν πρόκειται να σου φτιάξω τίποτα άλλο''
10.Τα βραδυνά μεταμεσονύχτια μεζεδάκια επιτρέπονται μόνο σε εμένα.
11. Όχι, το μικρό μου αδελφάκι/ξαδελφάκι δεν μπορεί να δοκιμάσει από την υπέροχη ομελέτα που μόλις έφτιαξα ακόμα κι αν αυτό είναι ''άκαρδο'' και ''ανώριμο-για-την-ηλικία-μου''.

4 comments:

Μαριλένα said...

Τρώγε σα γουρούνι, δε με νοιάζει.
Λεπτή είσαι κι έτσι θα παραμείνεις.
Υγιεινή διατροφή - ναι.
Δίαιτα -ΟΧΙ!!!!
Δεν δικαιούσαι με το υψος και το βάρος που έχεις να κάνεις δίαιτα.

Κι όσο για την ανορεξία που αναφέρεις, και μόνο η λέξη με τρομάζει.

Θυμάσαι τι σου 'λεγα παλιά?
"Τα σανατόρια γεμάτα είναι!
Τρώγεεεε!!!!"
Διάβαζα πολύ Τόμας Μαν μου φαίνεται :pppp

Cinderelen said...

Kαλά, μην φωνάζεις! Θα τρώω θα τρώω!
ΑΜΑΝ πια με τα σανατόρια! Μου φαίνεται ότι όσο χρονών και να πάω, θα τα ακούω!

Όλο με κυνηγάς με το φαγητό! Βεβαια αυτό αποδεικνύει το τεράστιο ενδιαφέρον σου για μένα! Έτσι έτσι! :D :P

Φωτούλα Τζιώντζου said...

Έλα να τρώμε μικρή μου. Όταν γίνεις μάνα θα καταλάβεις.
Ξέρω ότι είναι αγένεια πρώτη φορά στο σπίτι σου να έρχομαι με άδεια χέρια για αυτό έφερα καινούργια πρόσκληση. Υπόσχομαι ότι δεν θα σε ξαναμπουκώσω με προσκλήσεις πια, αλλά ελπίζω γαλατάκι να ήπιαμε σήμερα.
Καλά να περάσεις Παρασκευή απόψε.
Υ.Γ. Επίσης υπόσχομαι να περνάω σπάνια από εδώ, δηλαδή να σε διαβάζω και να φεύγω ήσυχα όπως ήρθα.:)

Anonymous said...

edw kai tris mines cihologika eimai halia kai eho pari peripoy 10 kila voi8isteme ti a kano