Wednesday, April 4, 2007

Περί Αισθηματικών

1. Όταν είμαι σε φάση '' κόβω φλέβες για τον τάδε'' δεν χρειάζομαι τις φράσεις ''ξεκόλλα'' ή και ''εφηβικές ανοησίες''
2.
Κατά τη διάρκεια χωρισμού έχω δικαίωμα να φάω όσες σοκολάτες θέλω, χωρίς να ανησυχώ για τα ''περιττά κιλά που θα πάρω''.
3. Οι φράσεις '' μα ήταν χάλια'' , ''πώς τον άντεχες τόσο καιρό'', ''καλά τυφλή ήσουν'', ''εγώ το ήξερα απ' την αρχή'', πιστέψτε με, δεν είναι ενθαρρυντικές και δεν πρόκειται με κανένα τρόπο να με κάνουν να σας συμπαθήσω περρισότερο ή να με κάνουν να αισθανθώ καλύτερα.
4. Ένας έφηβος ανεξαρτητου φύλου, μπορεί να είναι όσο κυκλοθυμικός θέλει.
5. Οι συμβουλές που δίνονται χωρίς να ζητηθούν, είναι περιττές και ανεπιθύμητες.
6. Μπορώ να ονειροπολώ όσο θέλω και για όποιον θέλω, ακούγοντας ό,τι μουσική μου αρέσει.
7. Αν χρειαστώ κάτι, θα το πω και δεν έχω καμία όρεξη για κάθε είδους γλυψίματα αλλιώς μου ανάβουν τα λαμπάκια και θα πάρει πολύ χρόνο για να σβήσουν.
8. Όταν είμαι σε κατάσταση χωρισμού, χρειάζομαι έναν πραγματικό φίλο δίπλα μου και όχι έναν φίλο που έχει ''αισθήματα για μένα''.
9. Όποιος παραβεί τους παραπάνω κανόνες, υπάρχει περίπτωση να δει με ιλιγγιώδη ταχύτητα το κάτω μέρος του άκρου του χεριου μου, να προσγειώνεται πάνω στο πρόσωπό του.
10. Μπορεί να θέλω να δω όλες τις αισθηματικές ταινίες που υπάρχουν και να μιλάω γι αυτόν όλη τη μέρα. Απ' τη στιγμή που είσαι φίλος/η μου, πρέπει να υποστείς αυτή τη δοκιμασία.
11. Όταν είμαι ερωτευμένη, κανείς δεν θα πει κακό λόγο γι αυτόν. Πετάει ο γάιδαρος? Πετάει!
12. Ό,τι δώρο μου φέρει, είναι ιερό και κανείς δεν το αγγίζει εκτός αν δώσω άδεια εγώ.
13. Έχω το δικαίωμα να χαζοχαίρομαι όσο θέλω.

2 comments:

Μοιράιδα said...

''εχω το δικαιωμα να χαζοχαιρομαι οσο θελω''-απλα δεν θα μπορουσες να το περιγραψεις καλυτερα...και θα σου πω πως ακομα και στα 26 σου ισως αι στα 36 σου ετσι θα νιωθεις...
μακια

Cinderelen said...

Χα!Και μέχρι τα 46 να σου πω :P Ποιος ξέρει!!

Φιλάκια γλυκιά μου!! :)*