Thursday, April 5, 2007

Περί Φιλίας


1. Τους φίλους μου τους διαλέγω εγώ και κανένας δεν έχει το δικαίωμα να τους κρίνει, παρά μόνο εγώ.
2. Οι αλληλοσυνεργασίες των γονέων είναι απαγορευμένες, ειδικά στον τομέα ''Παρακολούθησης''.
3. Επειδή η φίλη μου είχε μια στραβή μέρα και δεν σας μίλησε και τόσο ευγενικά στο τηλέφωνο, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι χειρότερη κι από τον Al Capone και ότι πρέπει αμέσως να την ξεκόψω.
4. Οι καλύτερες αναμνήσεις είναι αυτές που τις περνάς με την παρέα και τους φίλους σου γι αυτό κι εγώ θέλω να έχω τέτοιες αναμνήσεις και δεν θέλω με τίποτα να μου απαγορεύσετε να πάω στην εκδρομή που έχουμε κανονίσει στην Ύδρα.
5. Δεν σημαίνει ότι επειδή εσείς ''δεν κάνατε ποτέ τέτοια πράγματα στην ηλικία μου'' και ''καθόσασταν σπίτια σας'' πρέπει κι εγώ να το κάνω.. Είμαστε στον 21ο αιώνα και όχι στον 18ο.
6. Εξάλλου λένε ότι οι γονείς που φωνάζουν στα παιδιά τους και δεν τα αφήνουν ούτε παγωτό από το περίπτερο να πάρουν, στα εφηβικά τους χρόνια είχανε ''ξεσαλώσει'' . Για σκεφτείτε το αυτό. Είναι δίκαιο?
7. Όταν λέω ''Θέλουμε να μείνουμε λίγο μόνες μας'' δεν σημαίνει ''Ελάτε όλοι οικογενειακώς να λύσουμε το προσωπικό πρόβλημα της κοπέλας''.
8. Μην κρίνετε έναν άνθρωπο πριν τον γνωρίσετε καλά και πριν τον καλέσετε για ένα μήνα, μαζί σας στο εξοχικό!
9. Εκτός αν έχω αρκετά χρήματα, τα δώρα για του φίλους μου θα πληρώνονται από το ''Λογαριασμό Της Οικογένειας''.
10. Δεν παίζει ρόλο το πόσο καλή μαθήτρια είναι η φίλη μου. Παίζει ρόλο το πόσο καλός άνθρωπος είναι.
11. Όταν ένας φίλος ή μια φίλη μου με χρειάζεται, εγώ θα τρέξω αμέσως κοντά του/της. Οι άνθρωποι στη ζωή μας είναι πιο σημαντικοί από τα αυριανά μαθήματα ή τις δήθεν υποχρεώσεις του να συγυρίσω το δωμάτιό μου.

4 comments:

Μοιράιδα said...

καλημερα πριγκιπισσα μου και καλη συνεχεια στον ''αγωνα'' σου..
κατα γοητευμενη με την ''γωνια''σου

Cinderelen said...

Σε ευχαριστώ νεραιδούλα μου :* Φιλάκια Πολλά Πολλά!! :* :)

Μαριλένα said...

When the night has come
And the land is dark
And the moon is the only light we'll see
No I won't be afraid, no I won't be afraid
Just as long as you stand, stand by me...

Cinderelen said...

Από τα αγαπημένα μου τραγούδια! Κι έβαλες και τους καλύτερους στίχους!! χεχε, πώς με ξέρεις!!!
:* :) :**