Thursday, April 5, 2007

Περί Προσωπικών Αντικειμένων

1. Όποιoς αγγίξει το κινητό μου, θα εκσφενδονιστεί αυτομάτως απ' το παράθυρο.
2. Το ίδιο θα συμβεί σε όποιον αποπειραθεί να ακουμπίσει τον ηλεκτρονικό υπολογιστή ή το ημερολόγιό μου.
3. Όπως εγώ δεν θα διάβαζα ποτέ τα έγγραφα της δουλειάς σας, έτσι κι εσείς δεν θα διαβάσετε ποτέ το ημερολόγιό μου. Τις σχολικές εργασίες, αν υπάρχουν κάποιες, be my guest. Διαβάστε τις.
4. Μπορώ να έχω ό,τι ρούχο θέλω ανεξαρτήτως αν ''δεν είναι ευπρεπές'' ή ''είναι πολύ λεπτό για αυτή την εποχή''.
5. Δεν έχει σημασία αν ξαδελφάκι/αδελφάκι/ανηψάκι θέλει να πάρει τη συλλογή των comic μου και να την κάνει φύλλο και φτερό. Ας τους δώσετε τα δικά σας πράγματα να παίξει.
6. Δεν θέλω να δανείζω πράγματα. Ό,τι έχω δανείσει, δεν μου έχει επιστραφεί ποτέ.
7. Το αν θέλω να ξοδέψω τα 250€, που μου έδωσαν οι θείοι και θείες για τα γενέθλιά μου, σε μία συλλεκτική φιγούρα του Johnny Depp, είναι καθαρά δικό μου θέμα. Δεν με ενδιαφέρει η άποψή σας καθώς δεν την ζήτησα.
8. Ο καφές/φαγητό που έφτιαξα είναι δικός/ο μου και όχι, δεν μπορείτε να δοκιμάσετε για να δείτε αν είναι όντως καλός/ο.
9. Το ότι δεν θέλω να μοιράζομαι τις δύο (ή και παραπάνω) αγαπημένες μου κούπες του καφέ, δεν σημαίνει αυτομάτως ότι είμαι κακιά.

1 comment:

Μαριλένα said...

Κακιά δεν είσαι, ένα σκατόπαιδο τσιγκούνικο είσαι :ppp