Wednesday, April 4, 2007

Περί Διασκέδασης


Επειδή στην ηλικία μας, δεν έχουμε και άπειρο χρόνο για διασκέδαση - αφού ασχολούμαστε με το τι θα κάνουμε στο μέλλον μας ή τα μαθήματά μας ή με την επιστήμη της ταβανοσκόπησης - έχουμε λίγες ώρες διασκέδασης και γι αυτό και πρέπει να τις απολαύσουμε με την ψυχή μας...





1. Μπορεί να διαλέξω ένα hobby που να είναι μοναδικό. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι πρέπει να το κάνετε θέμα και να αρχίσετε να μου φωνάζετε.
2. Δεν ζήτησα να το εγκρίνετε, απλώς ζήτησα κάποιο χρηματικό ποσό για την πραγματοποίησή του.
3. Δεν με ενδιαφέρει το τι κάνει το κάθε παιδί στην ηλικία μου. Εγώ δεν είμαι ''κάθε παιδί''.
4. Επίσης αδιαφορώ αν πιστέυετε ότι επειδή η κόρη της γειτόνισσας ''δεν κάνει τέτοια πράγματα και είναι καλό παιδί'' θα πρέπει κι εγώ να καθίσω να φυτοζωώ.
5. Aκόμα κι αν επιλέξω ένα επικίνδυνο hobby, δεν είναι λόγος αυτός να με αποτρέψετε να το κάνω.
6. Η ονειροπόληση συμπεριλαμβάνεται σαν ασχολία του ελεύθερου χρόνου και όπως δεν θα με ενοχλούσατε αν έκανα μια σοβαρή συλλογή γραμματοσήμων, έτσι δεν θα με ενοχλείτε και όταν είμαι ξαπλωμένη στο κρεβάτι μου ακούγοντας μουσική.
7. Hobby θεωρείται και η συλλογή διαφόρων πραγμάτων δίχως να παίζει ρόλο το τι πράγματα είναι αυτά που συλλέγονται.
8. Μπορώ να περνάω τον ελεύθερο χρόνο μου, όπως θέλω εγώ και όχι όπως θεωρείτε σωστό εσείς.
9. Eπειδή δεν αρέσει σε εσάς, σε σημαίνει ότι πρέπει κι εγώ να το αντιπαθήσω. Πού ξέρετε? Μπορεί να το ήθελα από μικρό παιδί.
10. Αφ ής στιγμής είναι Παρασκευή, είναι μέρα του παιδιού όπως το Σάββατο και η Κυριακή. Γι αυτό θέλω να βγω έξω με την παρέα μου και να περάσω όμορφα. Δεν θέλω να μου χαλάσετε τη διάθεση πέντε λεπτά πριν φύγω από το σπίτι και να μου χαλάσετε τη βραδυά.

4 comments:

Μαριλένα said...

Θα στη χαλάω τη διάθεση! Αυτό είναι το χρέος μου για να μη παρεκτραπείς :ppppp

Cinderelen said...

Θα στείλω την Ειρήνη για ενισχύσεις :P
Μου είπε πως θα σε περιποιηθεί αν με ενοχλήσεις :PP

:D

Μοιράιδα said...

επ,ενοχλώ???
Μαριλενα ειναι απλα ενα υγιεστατο παιδι η πριγκιπισσα οπως ολα στην ηλικια της που αντιδρουνε ετσι,τα αλλα που το παιζουνε ντεμεκ καθως πρεπει θα αλλαξουνε στις σπουδες και κανεις δε θα το πιστευει.εσυ τουλαχιστον δε θα χεις ν ανησυχεις γι αυτο.
ευγε μικρη πριγκιπισσα,απλα μια συμβουλη,οσο και να σου την σπαει το κυρηγμα,ειναι αναγκαιο και πολλες φορες σωστοτατο.μακια

Cinderelen said...

Συμφωνώ μαζί σου Ξανθούλα, απλά μην το παρακάνουμε κι όλας! Όχι, εντάξει.. [B] Μερικές φορές [B], χρειάζεται!